DOEI!!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu DOEI!!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu

DOEI!!!

Door: jipvrooman

Blijf op de hoogte en volg Jip

04 April 2012 | Bolivia, Sucre

Korte blog deze keer! Dus gewoon lezen ;)
Nou hehe, dit was het dan, vanmiddag vlieg ik naar Santa Cruz, vanwaar ik morgen EINDELIJK de bus naar het park neem! Zo'n zin in! Excited! Ben ziek geweest, nu ben ik het zat, heb een lading diarree-remmers mee en hoppa ;)
Hierna dus waarschijnlijk niet meer regelmatig posts!

Hoe is het met jullie allemaal! Hoop wat van jullie te lezen als ik weer eens internet heb!

Liefsssssssssssss

  • 04 April 2012 - 18:31

    Marike:

    Hoi Jip, je trotse moeder heeft mij natuurlijk ook het linkje naar je blog gestuurd. Kortom ook wij leven mee met je avonturen! Top dat je nu eindelijk naar het park mag. Floor lijkt dat ook wel wat, maar gelukkig voor mij (!) duurt dat nog even. Ze is nu op schoolkamp in Limburg. Dat vind ik al best ver. Haha. heel veel plezier en geniet ze! X, Marike

  • 04 April 2012 - 18:49

    Lidewij:

    Ik vind het super wat je doet! heel veel plezier in het park en tot daarna! Kus kus

  • 04 April 2012 - 20:56

    Merlin:

    Oeeeee Spannend! Veel plezier liefie, pas goed op jezelf. Hier is alles goed! xxx

  • 04 April 2012 - 21:24

    Lilith:

    Super dat je pasjes binnen zijn!
    Heel veel plezier in het park - laat je niet opeten! ;)
    xx

  • 05 April 2012 - 05:36

    Yvonne:

    Veel plezier op je volgende bestemming, waarbje zo naar uitgekeken hebt.
    We vinden het geweldig om je verhalen te lezen. En hebben zelf ook weer zin in een verre reis met veel avontuur.
    X yvonne

  • 05 April 2012 - 16:52

    Oma Hannie:

    Lieve Jip, Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat het park is zoals je verwachtte. Wat vervelend van die diaree. Hier is alles nog goed. Ik hoorde dat je voor je verjaardag een mooi kleed hebt gekocht. Als je nog iets vindt: van mij krijg je ook nog geld. Ik stort het op je rekenig. Zie maar. Liefs Oma

  • 05 April 2012 - 17:49

    Carien:

    Ik heb tot nu toe alle blogs gelezen hoor ;) Erg leuk om te lezen! Heel veel plezier in het park! Met mij gaat alles goed. Druk bezig met schilderen van mijn kamer. Jaja, ik heb een kamer op Cambridgelaan :) Liefs

  • 09 April 2012 - 17:16

    Andrea Grevink:

    He Jip! Ik zag net pas je hele waarbenjij pagina, alles natuurlijk even gelezen! En het klinkt super leuk wat je aan het doen bent en nog gaat doen! Heel veel plezier met alles en geniet!!! en ik ga vanaf nu je verhalen blijven lezen, ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jip

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 15662

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 10 Juni 2016

Zuid-Oost Azië

05 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Afrika

29 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

Bolivia & Peru

Landen bezocht: