Zucht... - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu Zucht... - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu

Zucht...

Door: jipvrooman

Blijf op de hoogte en volg Jip

28 Maart 2012 | Bolivia, Sucre

Ben ik weer :)
Nogsteeds in Sucre, mijn pasjes zijn op dit moment in Santiago. Komt in de buurt :P

Ondertussen heb ik mij hier vermaakt met een prachtige wandeling, wat museabezoekjes, wat films en wat kookkunsten. Mijn 'Broer' Pablo is net geopereerd en moet rusten en in bed blijven, dus we hebben er al redelijk wat films doorheen gewerkt :P (je kunt hier overigens voor 10 bs (1e) films kopen, natuurlijk gekopieerd maar werken prima ;) Gewoon de nieuwste films, en ze zitten in een plastic zakje in plaats van een hoesje. (Ze zijn hier echt fan van zakjes, alles zit in zakjes! Melk, sap, films...). Zondag heb ik een mooie wandeling gemaakt met Samuel, een vriend van Pablo, als gids. De weg erheen was nog best spannend want de weg was heel modderig dus de auto zat af en toe vast :P daarna reden we over een paadje waar ik op het eerste gezicht toch echt van gezegd zou hebben dat het voor een auto gewoonweg onmogelijk is, maar we kwamen toch een heel end (al was de auto daar niet heel blij mee). Daarna dus een prachtige doch af en toe zware wandeling, met waanzinnig uitzicht en wat oude muurschilderingen (zie foto's facebook). Maandag en gister heb ik voor 's middags voor mijn familie gekookt, een keer pasta met pesto (one of my favourites) en een keer pannenkoeken! Morgen wordt het Spaghetti alla Puttanesca...ik geloof dat ze het wel lekker vinden allemaal (en ik was stiekem die eeuwige aardappelen een beetje zat ;)). Verder heb ik wat musea bezocht, maar vandaag moet ik zeggen dat ik me een beetje verveel. Wil nu toch wel graag naar mn park! Maar hopelijk komen de pasjes snel...

  • 28 Maart 2012 - 17:09

    Paps:

    ja hoop ik ook. die moeten er morgen toch zijn zeker? Kus. Uiterlijk vrijdag anders begrijp ik niet waarom ik zo veel moet betalen haha.

  • 28 Maart 2012 - 17:12

    Oma Hannie:

    Goed hoor dat je kookt voor de familie. Ik zou daar doodnerveus van worden. Ik hoop dat je gauw in het park bent Liefs Oma

  • 28 Maart 2012 - 19:13

    Edith Bronkhorst:

    Hoi Jip,

    Wachten duurt lang, ook when you're having fun........... Ik hoop voor jou dat je snel naar het park kan, poema's vangen ;] Leuk om je zo te volgen! Groetjes, Edith

  • 29 Maart 2012 - 09:37

    Merlin:

    Ik droomde vannacht dat jij terug in NL was even op bezoek! Ik kwam je tegen in de trein en je had een heeeel grote tent en allemaal vrienden bij je. Da was heel fijn :D Mis je een beetje hier als we lekker chillen in het gras met het zonnetje in Amelisweerd... Hoop dat je snel puma's kan knuffelen! Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jip

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 15685

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 10 Juni 2016

Zuid-Oost Azië

05 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Afrika

29 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

Bolivia & Peru

Landen bezocht: