Ready? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu Ready? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu

Ready?

Door: jipvrooman

Blijf op de hoogte en volg Jip

29 Februari 2012 | Nederland, Rotterdam

Hoewel het nog niet helemaal tot me doordringt gaat het vandaag toch gebeuren, ik vertrek voor 5 maanden naar Zuid-Amerika! Ondanks de schaal van het hele gebeuren ben ik eigenlijk nog vrij rustig. Ik had verwacht dat ik kotsmisselijk op de bank aan het shaken zou zij, maar afgezien van een sporadische buikkriebel ben ik erg relaxed. Misschien is het een ontkennigsfase :P. Gisteravond nog een ietwat disturbing mailtje van het hostel dat mijn reservering niet was doorgekomen, maar waarschijnlijk is alles ok en staat er morgen iemand met 'your name write in a board' op La Paz Airport. Toch wel fijn idee zo voor een eerste ontvangst, in plaats van dat ik met mijn jet-lag hoofd een niet-al-te-corrupte-taxi zou moeten gaan zoeken.
Mijn backpack is net 11 kg, heel netjes toch?! (Vooral vergeleken met de 30 (!) kg voor een maandje Tenerife...)
Verder heb ik nu natuurlijk nog niets te vertellen want ik zit nog veilig bij mijn moeder aan tafel...

Ik ga proberen dit regelmatig te updaten maar zal vaak weinig tot geen toegang tot internet hebben...dus we gaan het zien :D

Op naar schiphol straks...!!!

xx

  • 29 Februari 2012 - 12:10

    Fran:

    Yessssss veel plezier!!!!!!! en goede reis!

  • 29 Februari 2012 - 13:13

    Edith Bronkhorst:

    Hee Jip,

    Heel erg stoer, hoor! Ik wens je een goede, rustige vlucht toe en een fijne aankomst (met bordje met naam......).
    Liefs,

    Edith

  • 29 Februari 2012 - 15:31

    Rudi Angela:

    Wat tips voor La Paz e.o.:
    - veel water drinken
    - Route van de Dood affietsen
    - Trucha eten (forel van het Titikaka-meer)

    Veel plezier!

  • 01 Maart 2012 - 10:40

    Ilsa:

    Geniet ervan Jippie!!!!! :) xx

  • 01 Maart 2012 - 14:21

    Lilith:

    Hoop dat je veilig aankomt/bent gekomen, veel plezier!

  • 01 Maart 2012 - 18:35

    Oma Hannie:

    Ik denk aan je. Leuk dat je dit verhaal al vast stuurde. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jip

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15711

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 10 Juni 2016

Zuid-Oost Azië

05 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Afrika

29 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

Bolivia & Peru

Landen bezocht: