Mejor - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu Mejor - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Jip Vrooman - WaarBenJij.nu

Mejor

Door: jipvrooman

Blijf op de hoogte en volg Jip

11 Maart 2012 | Bolivia, Sucre

Hallo :)

Hier weer een verslagje. Ik heb het steeds meer naar m'n zin in Sucre. Woensdagavond gingen we met 'school' volleyballen, wat overigens niet zo'n heel groot succes was zoals mensen die mij goed kennen wel zullen begrijpen ;)Vrijdag avond hadden we een 'kookcursus' en maakten we 'Pastel con api'. Pastel zijn een soort typisch Boliviaanse pasteitjes met kaas, en Api is een drank van geloof ik mais, smaakt heel vreemd maar wel lekker! Er waren een hoop nieuwe leuke mensen op school, en daarna zijn we ook nog even de kroeg in geweest ('Amstrerdam', van nederlandse eigenaars, die zitten hier veel!).

Zaterdag was een superdag. 'S middags ben ik gaan paardrijden in de bergen, wat echt fantastisch was, samen met Sarah, een superaardig pools/engels meisje. De heenrit was al tof, namelijk in de open achterbak van zo'n auto, dat is hier heel normaal, dus lekker in het zonnetje met de wind in je haren :D Vervolgens zijn we 4 uur door de natuur gaan paardrijden, en het was mooi! Heerlijk weer, prachtig uitzicht over de bergen...see the pictures! We hebben ook lekker gedraafd en een beetje gegallopeerd want we vertrouwden de paarden echt helemaal! En overal stonden van die pluisplantjes en dan met die lage zon leek het net zilver, echt alsof je in de hemel was...echt een van de happiest days in my life :D 'S avonds ben ik met mijn twee 'hermanos' en Sarah uit geweest en hebben we een soort pubcrawl gedaan, allerlei verschillende kroegen en clubs aangedaan. Mijn hermanos kennen hier ook blijkbaar iedereen waardoor we regelmatig langs de rij naar binnen mochten, lullig maar ook wel cool ;) Was echt supergezellig! Ik lag vanochtend wel om 8 uur pas in bed, dus een beetje moe ben ik wel...

Vanmiddag zijn we gaan paintballen want die twee mannen hier hebben een klein bedrijfje van onder andere paintbal. Ik faalde natuurlijk enorm maar het was best leuk :P.
Oh de foto's doe ik ff op facebook want deze site heeft er geen zin in vandaag...

Besos

  • 12 Maart 2012 - 05:46

    Mam:

    Ha lieverd, het ziet er allemaal geweldig uit! Ik ben zo blij dat je het naar je zin hebt! Ze zeggen toch dat honden en baasjes op elkaar gaan lijken? :-) dikke kus mam

  • 12 Maart 2012 - 10:25

    Anna:

    Hei Jippie!
    Mmm wat lijkt het me heerlijk, het klinkt allemaal heel erg tof! Hier begint de lente een beetje tevoorschijn te komen, zingende vogeltje en de eerste krokussjes komen uit hun knop.
    Als je nu hier was had ik je mee gevraagd voor een wandeling.;)
    Mis jou!
    xxx

  • 13 Maart 2012 - 17:59

    Hanny Van Der Ham:


    Wat een geweldige onderneming. Interressant om al die verschillende mensen te ontmoeten hé?
    Ik krijg de kriebels als ik je verslagen lees en mis dit soort uitdagingen.
    Een prachtige tijd waarschijnlijk om nooit meer te vergeten.

    Liefs Hanny v.d. Ham

  • 14 Maart 2012 - 20:40

    Edith Bronkhorst:

    Hee Jip,

    Leuk je zo te volgen op je trip.
    Wat/wie zijn die 'hermanos', mijn Spaans is nl. niet zo best........ Fijn dat het goed met je gaat. Houden zo!
    Liefs,
    Edith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jip

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15702

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 10 Juni 2016

Zuid-Oost Azië

05 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Afrika

29 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

Bolivia & Peru

Landen bezocht: